Workshop kleur bekennen voor Rabobank

Insights Discovery workshop voor internationaal team

Workshop kleur bekennen voor Rabobank.Voor een internationaal team van de Rabobank waren wij gevraagd om een workshop te faciliteren met een introductie tot de Insights Discovery methodiek. Dit werdt de workshop kleur bekennen. De deelnemers waren actief in een groot aantal landen en begeleidden grote klanten op de internationale markt. Daarbij is een goede communicatie heel belangrijk. Zowel binnen het eigen team als ook met de klanten. Binnen het eigen team zaten ook mensen van diverse nationaliteiten. Het doel was primair om meer inzicht te verkrijgen in elkaar en secundair om dit ook mee te nemen in de communicatie naar hun klanten.

Voertaal en presentatie waren volledig in het engels. Op een leuke en vlotte manier hebben we kennis gemaakt met de diverse voorkeuren en stijlen en al gauw kwamen de onderlinge discussies op gang wat tot mooie inzichten leidde.
Leuk binnen dit team was dat er wegens de diverse nationaliteiten ook vele invalshoeken waren op bepaalde onderwerpen. Dit wierp een nieuw licht op een aantal communicatiestijlen die wij als Nederlanders heel normaal vinden en die elders op de wereld verschillend kunnen worden geïnterpreteerd. De tijd vloog voorbij en 3 uur later kwam ook deze workshop tot een einde.

Share